سید سعید راد با اعلام اینکه علاوه
بر طراحی و ساخت ۲۶ بازار جدید، عملیات تخریب و نوسازی ۳ بازار قدیمی نیز
در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پرداختن به پروژههای عمرانی، نافی
خدماترسانی به شهروندان نیست و مجموعه همکاران سازمان مدیریت میادین میوه و
تره بار در تمام سطوح و با تمامی توان، ملزم به ارائه خدمت به شهروندان
هستند.
وی با اشاره به اینکه موضوع کنترل پروژه و نظارتهای دورهای برای آگاهی
از مسائل و مشکلات موجود و برطرف کردن آنها به ویژه در شرایط فعلی که
ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی از جمله توجه به فاصله گذاریها
و استفاده از ماسک، مضاعف شده از اهمیت ویژهای برخوردار است، اظهار کرد:
هر هفته یک میدان میوه و تره بار و بازارهای تابعه آن مورد بررسی قرار میگیرند و ضمن رسیدگی به نقاط ضعف و قوت آن میدان، راهکارهای اجرایی بهبود خدماترسانی میدان و بازارهای زیرمجموعه آن، احصاء و پیگیری میشود.
راد با بیان اینکه برخی مسائل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ریشه
تاریخی دارند و ساختارهای سنتی سازمان در حال بازنگری و اصلاح است، تصریح
کرد: در مباحثی همچون تحلیل وضعیت بازار، نحوه واگذاری غرف و چگونگی نرخگذاری محصولات، نیازمند تحول و دگردیسی هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با درخواست مجدد از
شهروندان برای استفاده از ماسک تحت هر شرایطی به ویژه هنگام حضور در میادین
میوه و تره بار، با توجه به تاثیر آن در پیشگیری از انتقال و
ابتلا به ویروس کرونا، بر لزوم داشتن ماسک برای کارکنان سازمان مدیریت
میادین و نیز برای غرفهداران و کارگران میادین و بازارها، تاکید و
خاطرنشان کرد: در شرایط سخت موجود تا جایی که توان داشتیم، اجازه ندادیم
خللی در خدمترسانی به شهروندان ایجاد شود و برای حمایت از سبد خرید و
اقتصاد خانوادهها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.
به نقل از خبرگزاری مهر .